Musikskolen

Der tilbydes soloundervisning i guitar, klaver/keyboard, bas og trommer samt undervisning i sammenspil, hvor vi primært spiller pop og rock.

Skolen stiller lokaler og instrumenter til rådighed, men man er selvfølgelig mere end velkommen til medbringe eget instrument.

Musikskoledirektøren er Flemming på billedet, men undervisningen varetages af Søren Andersen, uddannet på Center for Musik og Bevægelse.

Skulle der opstå et behov for undervisning i saxofon, violin, olietønder eller andet som musikskolen pt. ikke dækker, vil vi arbejde på at opdrive eksterne lærerkræfter til formålet.

Betalingen for undervisningen tilstræbes at svare til prisen i den kommunale musikskole og man tilmelder sig for et halvt år ad gangen.