Nedenstående kvantitative UMV er gennemført i juni 2023.
Der er anvendt samme spørgsmål og svarbehandling som i det
materiale DCUM tidligere stillede til rådighed. Data findes også
kønsopdelt og på klasseniveau, ikke gengivet her da dette grundet
de små klasser vil medføre utilstrækkelig anonymitet.
Undersøgelsen benyttes i det succesive undervisningsmiljøarbejde.
UMV Vestbirk Friskole 2023 |
||||||
Vestbirk Friskole, 0.-8. klasse |
||||||
Horsens Kommune |
||||||
Svaroverblik |
||||||
Besvaret |
Ikke besvaret |
Elever i alt |
||||
0. klassetrin |
91,0% |
9,0% |
11 |
|||
1. klassetrin |
83,0% |
17,0% |
6 |
|||
2. klassetrin |
87,5% |
12,5% |
7 |
|||
3. klassetrin |
90,0% |
10,0% |
11 |
|||
4.-5. klassetrin |
100,0% |
0,0% |
13 |
|||
6.-8. klassetrin |
77,0% |
23,0% |
31 |
|||
Resultater fra trivselsmålingen opdelt på hhv 0-3 og 4-5 og 6-8 kl |
||||||
0.-3. kl |
||||||
2.1 Tema 1: Social trivsel |
||||||
Nej |
Ja, lidt |
Ja, meget |
Elever i alt |
|||
Er du glad for din skole? 0-4 |
3,0% |
35,5% |
61,5% |
31 |
||
Nej |
Ja, lidt |
Ja, meget |
Antal svar |
|||
Er du glad for din klasse? |
0,0% |
55,0% |
45,0% |
31 |
||
Nej |
Ja, lidt |
Ja, meget |
Antal svar |
|||
Er I gode til at hjælpe hinanden i klassen? |
10,0% |
58,0% |
32,0% |
31 |
||
Nej |
Ja, nogle stykker |
Ja, de fleste |
Antal svar |
|||
Tror du, at de andre børn i klassen kan lide dig? |
3,0% |
61,5% |
35,5% |
31 |
||
Nej |
Ja, lidt |
Ja, meget |
Antal svar |
|||
Kan du lide pauserne i skolen? |
0,0% |
29,0% |
71,0% |
31 |
||
Ja, tit |
Ja, nogle gange |
Nej |
Antal svar |
|||
Føler du dig alene i skolen? |
3,0% |
36,0% |
61,0% |
31 |
||
Ja, meget |
Ja, lidt |
Nej |
Antal svar |
|||
Er du bange for, at de andre børn griner ad dig i skolen? |
0,0% |
26,0% |
74,0% |
31 |
||
Ja, tit |
Ja, nogle gange |
Nej |
Antal svar |
|||
Er der nogen, der driller dig, så du bliver ked af det? |
0,0% |
45,0% |
55,0% |
31 |
||
2.2 Tema 2: Faglig trivsel |
||||||
Nej |
Ja, nogle gange |
Ja, for det meste |
Antal svar |
|||
Er du god til at løse dine problemer? |
10,0% |
55,0% |
35,0% |
31 |
||
Nej |
Ja, nogle gange |
Ja, for det meste |
Antal svar |
|||
Kan du koncentrere dig i timerne? |
10,0% |
48,0% |
42,0% |
31 |
||
2.3 Tema 3: Støtte og inspiration |
||||||
Nej |
Ja, lidt |
Ja, meget |
Antal svar |
|||
Er du glad for dine lærere? |
3,0% |
32,0% |
65,0% |
31 |
||
Ja, tit |
Ja, nogle gange |
Nej |
Antal svar |
|||
Er timerne kedelige? |
19,0% |
55,0% |
26,0% |
31 |
||
Nej |
Ja, lidt |
Ja, meget |
Antal svar |
|||
Lærer du noget spændende i skolen? |
19,0% |
52,0% |
29,0% |
31 |
||
Nej |
Ja, nogle gange |
Ja, tit |
Antal svar |
|||
Er du med til at bestemme, hvad I skal lave i timerne? |
58,0% |
29,0% |
13,0% |
31 |
||
Nej |
Ja, lidt |
Ja, meget |
Antal svar |
|||
Er lærerne gode til at hjælpe dig i skolen? |
9,5% |
38,5% |
52,0% |
31 |
||
2.4 Tema 4: Ro og orden |
||||||
Ja, tit |
Ja, nogle gange |
Nej |
Antal svar |
|||
Er det svært at høre, hvad læreren siger i timerne? |
9,0% |
48,0% |
43,0% |
31 |
||
2.5 Øvrige spørgsmål fra trivselsmålingen |
||||||
Ja, tit |
Ja, nogle gange |
Nej |
Antal svar |
|||
Har du ondt i maven, når du er i skole? |
3,0% |
35,5% |
61,5% |
31 |
||
Ja, tit |
Ja, nogle gange |
Nej |
Antal svar |
|||
Har du ondt i hovedet, når du er i skole? |
3,0% |
35,0% |
62,0% |
30 |
||
Nej |
Ja, lidt |
Ja, meget |
Antal svar |
Er jeres klasselokale rart at være i? |
6,5% |
32,5% |
61,0% |
31 |
||
Nej |
Ja, nogle gange |
Ja, for det meste |
Antal svar |
|||
Er toiletterne på skolen rene? |
26,0% |
39,0% |
35,0% |
31 |
||
Data efter køn og klasstrin er indsamlet og indgår i målingen men |
||||||
gengives ikke her grundet ønsket om nogen anonymitet |
||||||
UMV 2023 4.-5. klasse |
||||||
Indikatoren ’Social trivsel’ bygger på 10 spørgsmål. Spørgsmålene omhandler elevernes opfattelse af deres tilhørsforhold |
||||||
til skolen, klassen og fællesskabet samt tryghed og mobning |
||||||
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Er du glad for din skole? |
0,0% |
0,0% |
23,1% |
46,2% |
30,8% |
13 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Jeg føler, at jeg hører til på min skole. |
0,0% |
0,0% |
23,1% |
69,2% |
7,7% |
13 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Er du glad for din klasse? |
0,0% |
0,0% |
38,5% |
46,2% |
15,4% |
13 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
De fleste af eleverne i min klasse er venlige og hjælp |
somm0,e0.% |
0,0% |
61,5% |
30,8% |
7,7% |
13 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Andre elever accepterer mig, som jeg er. |
0,0% |
7,7% |
53,8% |
23,1% |
7,7% |
13 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Jeg kan godt lide pauserne i skolen. |
0,0% |
0,0% |
23,1% |
38,5% |
38,5% |
13 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
For det meste |
Altid |
Antal svar |
|
Hvor ofte føler du dig tryg i skolen? |
0,0% |
0,0% |
7,7% |
76,9% |
15,4% |
13 |
Meget tit |
Tit |
En gang imellem |
Sjældent |
Aldrig |
Antal svar |
|
Føler du dig ensom? |
0,0% |
0,0% |
23,1% |
69,2% |
7,7% |
13 |
Altid |
For det meste |
En gang imellem |
Sjældent |
Aldrig |
Antal svar |
|
Er du bange for at blive til grin i skolen? |
0,0% |
0,0% |
41,7% |
41,7% |
16,7% |
13 |
Meget tit |
Tit |
En gang imellem |
Sjældent |
Aldrig |
Antal svar |
|
Er du blevet mobbet i dette skoleår? |
0,0% |
2,3% |
0,0% |
7,7% |
92,3% |
13 |
3.2 Indikator 2: Faglig trivsel |
||||||
Indikatoren ’Faglig trivsel’ består af 8 spørgsmål. Spørgsmålene omhandler elevernes oplevelse af egne faglige evner, |
||||||
koncentration og problemløsningsevne |
||||||
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Jeg klarer mig godt fagligt i skolen. |
0,0% |
0,0% |
0,0% |
23,1% |
76,9% |
13 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Jeg gør gode faglige fremskridt i skolen. |
0,0% |
0,0% |
27,3% |
23,1% |
76,9% |
13 |
Under middel |
Middel |
Gode |
Virkelig gode |
Antal svar |
||
Hvad synes dine lærere om dine fremskridt i skolen? |
0,0% |
8,3% |
58,3% |
33,3% |
12,0% |
13 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Lykkes det for dig at lære dét, du gerne vil, i skolen? |
0,0% |
0,0% |
38,5% |
61,5% |
0,0% |
13 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Hvor tit kan du klare det, du sætter dig for? |
0,0% |
7,7% |
38,5% |
46,2% |
7,7% |
13 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Hvor tit kan du finde en løsning på problemer, bare d |
u pr0ø,v0e%r hår |
dt n0o,0k?% |
33,3% |
58,4% |
8,3% |
12 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Kan du koncentrere dig i timerne? |
0,0% |
0,0% |
41,7% |
58,3% |
0,0% |
12 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Hvis jeg bliver forstyrret i undervisningen, kan jeg hu |
rtigt8k,o3nÎnt |
rer2e5m,0i%g ig |
en. 33,3% |
33,3% |
0,0% |
12 |
3.3 Indikator 3: Støtte og inspiration |
||||||
Indikatoren ’Støtte og inspiration i undervisningen’ består af 7 spørgsmål. Spørgsmålene omhandler elevernes oplevelse af |
||||||
motivation og medbestemmelse, samt lærernes hjælp og støtte |
||||||
Meget tit |
Tit |
En gang imellem |
Sjældent |
Aldrig |
Antal svar |
|
Er undervisningen kedelig? |
9,1% |
27,3% |
72,7% |
9,1% |
0,0% |
11 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Er undervisningen spændende? |
8,3% |
16,7% |
75,0% |
0,0% |
0,0% |
12 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Undervisningen giver mig lyst til at lære mere. |
0,0% |
33,3% |
50,0% |
17,7% |
0,0% |
12 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Er du og dine klassekammerater med til at bestemm |
e, hv0ad,0I%skal |
arb7e5j,d0e%m |
d i klass8e,n3%? |
8,3% |
0,0% |
12 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Lærerne sørger for, at elevernes ideer bliver brugt i u |
nder0v,0is%ninge |
n. 0,0% |
80,0% |
20,0% |
0,0% |
10 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Hjælper dine lærere dig med at lære på måder, som |
virke0r,g0o%dt? |
8,3% |
25,0% |
50,0% |
16,7% |
12 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Lærerne er gode til at støtte mig og hjælpe mig i skol |
en, n0å,0r%jeg ha |
r b0ru,0g%for |
det. 25,0% |
58,3% |
8,3% |
12 |
Indikatoren ’Ro og orden’ indeholder 4 spørgsmål. Spørgsmålene omhandler elevernes oplevelse af ro og støj i klassen |
||||||
samt klasseledelse. |
||||||
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Er det let at høre, hvad læreren siger i timerne? |
0,0% |
8,3% |
16,7% |
66,7% |
8,3% |
12 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Er det let at høre, hvad de andre elever siger i timern |
e? 0,0% |
9,1% |
36,4% |
45,5% |
9,1% |
11 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Hvis der er larm i klassen, kan lærerne hurtigt få ska |
t ro.0,0% |
8,3% |
83,3% |
8,3% |
0,0% |
12 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Møder dine lærere præcist til undervisningen? |
33,3% |
58,3% |
8,3% |
1200,0% |
||
Dette afsnit viser svarfordelinger på de 11 øvrige spørgsmål fra trivselsmålingen, som ikke indgår i en af de fire indikatorer. |
||||||
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Jeg prøver at forstå mine venner, når de er triste elle |
r sur0e,.0% |
0,0% |
25,0% |
50,0% |
25,0% |
12 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Jeg er god til at arbejde sammen med andre. |
0,0% |
0,0% |
33,3% |
50,0% |
16,2% |
12 |
e
b
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Jeg siger min mening, når jeg synes, at noget er uretf |
ærdi8g,t3.% |
8,3% |
41,7% |
41,7% |
0,0% |
12 |
Meget tit |
Tit |
En gang imellem |
Sjældent |
Aldrig |
Antal svar |
|
Hvor tit har du ondt i maven? |
0,0% |
0,0% |
30,8% |
61,5% |
7,7% |
13 |
Meget tit |
Tit |
En gang imellem |
Sjældent |
Aldrig |
Antal svar |
|
Hvor tit har du ondt i hovedet? |
0,0% |
23,1% |
23,1% |
46,2% |
7,7% |
13 |
Meget tit |
Tit |
En gang imellem |
Sjældent |
Aldrig |
Antal svar |
|
Har du selv mobbet nogen i skolen i dette skoleår? |
0,0% |
0,0% |
7,7% |
15,4% |
76,9% |
13 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Hvis jeg keder mig i undervisningen, kan jeg selv gør |
nog7e,t7f%or, at |
de3t0b,8li%ver |
spænd5e3n,d8e%. |
0,0% |
7,7% |
13 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Hvis noget er for svært for mig i undervisningen, kan |
jeg s0e,l0v%gøre |
no3g0e,t8f%or |
at komm61e,5viÞre. |
7,1% |
0,0% |
13 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Jeg synes godt om udeområderne på min skole. |
0,0% |
8,3% |
41,7% |
50,0% |
0,0% |
12 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Jeg synes godt om undervisningslokalerne på skolen. |
0,0% |
7,7% |
0,0% |
38,5% |
53,8% |
13 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Jeg synes, toiletterne på skolen er pæne og rene. |
0,0% |
15,4% |
15,4% |
61,5% |
7,7% |
13 |
UMV 2023 6.-8. klasse |
||||||
Indikatoren ’Social trivsel’ bygger på 10 spørgsmål. Spørgsmålene omhandler elevernes opfattelse af deres tilhørsforhold |
||||||
til skolen, klassen og fællesskabet, samt tryghed og mobning. |
||||||
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Er du glad for din skole? |
0,0% |
8,3% |
12,5% |
66,7% |
12,5% |
|
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Jeg føler, at jeg hører til på min skole. |
4,2% |
0,0% |
33,3% |
50,0% |
12,5% |
24 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Er du glad for din klasse? |
0,0% |
4,2% |
37,5% |
45,8% |
12,5% |
24 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
De fleste af eleverne i min klasse er venlige og hjælp |
somm0,e0.% |
8,3% |
37,5% |
50,0% |
8,3% |
24 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Andre elever accepterer mig, som jeg er. |
0,0% |
0,0% |
33,3% |
58,3% |
4,2% |
24 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Jeg kan godt lide pauserne i skolen. |
0,0% |
0,0% |
21,7% |
30,4% |
47,8% |
23 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
For det meste |
Altid |
Antal svar |
|
Hvor ofte føler du dig tryg i skolen? |
0,0% |
13,0% |
8,7% |
56,5% |
21,7% |
23 |
Meget tit |
Tit |
En gang imellem |
Sjældent |
Aldrig |
Antal svar |
|
Føler du dig ensom? |
4,3% |
4,3% |
30,4% |
43,5% |
17,8% |
23 |
e
Altid |
For det meste |
En gang imellem |
Sjældent |
Aldrig |
Antal svar |
|
Er du bange for at blive til grin i skolen? |
4,3% |
17,4% |
43,4% |
13,0% |
21,7% |
23 |
Meget tit |
Tit |
En gang imellem |
Sjældent |
Aldrig |
Antal svar |
|
Er du blevet mobbet i dette skoleår? |
0,0% |
0,0% |
4,3% |
26,1% |
69,6% |
23 |
3.2 Indikator 2: Faglig trivsel |
||||||
Indikatoren ’Faglig trivsel’ består af 8 spørgsmål. Spørgsmålene omhandler elevernes oplevelse af egne faglige evner, |
||||||
koncentrationsevne og problemløsningsevne. |
||||||
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Jeg klarer mig godt fagligt i skolen. |
0,0% |
4,2% |
41,7% |
54,2% |
0,0% |
24 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Jeg gør gode faglige fremskridt i skolen. |
0,0% |
4,2% |
41,7% |
41,7% |
12,5% |
24 |
Under middel |
Middel |
Gode |
Virkelig gode |
Antal svar |
||
Hvad synes dine lærere om dine fremskridt i skolen? |
0,0% |
41,7% |
45,8% |
12,3% |
2400,0% |
|
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Lykkes det for dig at lære dét, du gerne vil, i skolen? |
0,0% |
12,0% |
44,0% |
36,0% |
8,0% |
25 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Hvor tit kan du klare det, du sætter dig for? |
0,0% |
20,8% |
29,2% |
29,2% |
20,8% |
24 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Hvor tit kan du finde en løsning på problemer, bare d |
u pr4ø,v2e%r hår |
dt n8o,3k?% |
37,5% |
50,0% |
0,0% |
24 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Kan du koncentrere dig i timerne? |
4,2% |
8,3% |
37,5% |
37,5% |
12,5% |
24 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Hvis jeg bliver forstyrret i undervisningen, kan jeg hu |
rtigt8k,o3nÎnt |
rer3e3m,3i%g ig |
en. 20,8% |
33,3% |
4,2% |
24 |
3.3 Indikator 3: Støtte og inspiration |
||||||
Indikatoren ’Støtte og inspiration i undervisningen’ består af 7 spørgsmål. Spørgsmålene omhandler elevernes oplevelse af |
||||||
motivation og medbestemmelse, samt lærernes hjælp og støtte. |
||||||
Meget tit |
Tit |
En gang imellem |
Sjældent |
Aldrig |
Antal svar |
|
Er undervisningen kedelig? |
4,3% |
34,8% |
43,5% |
17,4% |
0,0% |
23 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Er undervisningen spændende? |
8,3% |
33,3% |
41,7% |
16,7% |
0,0% |
24 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Undervisningen giver mig lyst til at lære mere. |
12,5% |
25,0% |
54,2% |
4,2% |
4,2% |
24 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Er du og dine klassekammerater med til at bestemm |
e, hv1a6d,7I%skal |
arb6e6j,d7e%m |
d i klas1s6en,7?% |
0,0% |
0,0% |
24 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Lærerne sørger for, at elevernes ideer bliver brugt i u |
nder4v,3is%ninge |
n. 26,1% |
47,8% |
21,7% |
0,0% |
23 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
e
Hjælper dine lærere dig med at lære på måder, som |
virke0r,g0o%dt? |
8,7% |
47,8% |
34,8% |
0,0% |
23 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Lærerne er gode til at støtte mig og hjælpe mig i skol |
en, n0å,0r%jeg ha |
r b4ru,2g%for |
det. 29,2% |
50,0% |
16,7% |
24 |
Indikatoren ’Ro og orden’ indeholder 4 spørgsmål. Spørgsmålene omhandler elevernes oplevelse af ro og støj i klassen |
||||||
samt klasseledelse. |
||||||
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Er det let at høre, hvad læreren siger i timerne? |
0,0% |
0,0% |
16,7% |
62,5% |
20,8% |
24 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Er det let at høre, hvad de andre elever siger i timern |
e? 0,0% |
20,0% |
28,0% |
36,0% |
16,0% |
25 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Hvis der er larm i klassen, kan lærerne hurtigt få ska |
t ro.0,0% |
16,7% |
37,5% |
37,5% |
8,3% |
24 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Møder dine lærere præcist til undervisningen? |
0,0% |
33,3% |
33,3% |
29,2% |
4,2% |
24 |
Dette afsnit viser svarfordelinger på de 11 øvrige spørgsmål fra trivselsmålingen, som ikke indgår i en af de fire indikatorer. |
||||||
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Jeg prøver at forstå mine venner, når de er triste elle |
r sur4e,.2% |
4,2% |
25,0% |
37,5% |
29,2% |
24 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Jeg er god til at arbejde sammen med andre. |
4,3% |
21,7% |
17,4% |
47,8% |
8,7% |
23 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Jeg siger min mening, når jeg synes, at noget er uretf |
ærdi0g,t0.% |
8,7% |
17,4% |
52,2% |
21,7% |
23 |
Meget tit |
Tit |
En gang imellem |
Sjældent |
Aldrig |
Antal svar |
|
Hvor tit har du ondt i maven? |
0,0% |
13,0% |
17,4% |
34,8% |
34,8% |
23 |
Meget tit |
Tit |
En gang imellem |
Sjældent |
Aldrig |
Antal svar |
|
Hvor tit har du ondt i hovedet? |
0,0% |
8,2% |
43,5% |
34,8% |
15,9% |
23 |
Meget tit |
Tit |
En gang imellem |
Sjældent |
Aldrig |
Antal svar |
|
Har du selv mobbet nogen i skolen i dette skoleår? |
0,0% |
4,3% |
0,0% |
26,1% |
69,6% |
23 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Hvis jeg keder mig i undervisningen, kan jeg selv gør |
nog8e,t7f%or, at |
de4t7b,8li%ver |
spænd2e1n,d7e%. |
13,0% |
8,7% |
23 |
Aldrig |
Sjældent |
En gang imellem |
Tit |
Meget tit |
Antal svar |
|
Hvis noget er for svært for mig i undervisningen, kan |
jeg s4e,l2v%gøre |
no5g0e,t0f%or |
at komm25e,0viÞre. |
20,8% |
0,0% |
24 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Jeg synes godt om udeområderne på min skole. |
4,2% |
20,8% |
50,0% |
20,0% |
4,2% |
24 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Jeg synes godt om undervisningslokalerne på skolen. |
4,3% |
0,0% |
47,8% |
43,5% |
4,3% |
23 |
Helt uenig |
Uenig |
Hverken enig/uenig |
Enig |
Helt enig |
Antal svar |
|
Jeg synes, toiletterne på skolen er pæne og rene. |
4,3% |
39,1% |
47,8% |
8,7% |
0,0% |
23 |