Karsten Berger

Karsten er skoleleder og underviser i matematik i Mellemgruppen.

Karsten bor i Åbyhøj med kone. Spiller guitar og kromatisk mundharpe i et par orkestre. Tilbringer gerne fritiden med at sejle og vedligeholde sejlbåd.

Tinne Møberg Ellebæk

Tinne er dansk og klasselærer i Storegruppen.  Hun underviser b.la. også i matematik og engelsk i Lillegruppen samt P-fag.

Tinne bor i Vejle med sin mand og 3 børn.

Mia Mortensen

Mia underviser i dansk, engelsk og historie i Mellemgruppen samt i engelsk og historie i Storegruppen.

Mia bor i Egebjerg med sin mand og to børn. Fritiden bruges på at spille golf og at passe hus og hjem.

Birthe Haarmark

Birthe er dansk- og klasselærer i Storegruppen og underviser derudover også i tysk og geografi. Birthe bor med mand og 2 børn på en nedlagt ejendom.

Lise Søballe Horslund

Lise underviser i matematik og fysik i Storegruppengruppen, samt dansk og engelsk i
Mellemgruppen.

Flemming Christiansen

Flemming er musiklærer og underviser desuden i historie og P-fag.

Hans liv er fuld af musik og han har opbygget en musikskole her på stedet.

Flemming bor i Ryomgård med kone og 2 drenge.

Peter Sjøstedt

Peter underviser i Matematik, Kuna og Idræt i Mellemgruppen og Idræt i Storegruppen.

Jenny Bilberg

Jenny er lærer i børnehaveklassen, underviser i p-fag og billedkunst. Jenny åbner i SFO

Anne Neel Højer

Anne er skolesekretær for friskolen og for Vestbirk Naturbørnehave, og har haft hendes 3 piger på friskolen

Karin Skovgaard Hansen. Karin er pædagogisk leder i SFO.

Gitte Christiansen

Gitte er en af SFO personale.

Carl

Carl er pedel og varetager forskellige opgaver i forbindelse med undervisning.